HOW TO BE STYLISH ON A BUDGET



Hello, girl! 

In articolul de astazi va voi prezenta 2 lucruri: 
  • o tinuta basic,casual, perfecta pentru o seara petrecuta in oras, la o terasa, dupa o zi obositoare de munca/facultate/scoala. 
  • modalitatea prin care va puteti crea un outfit complet si, in acelasi timp, sa va încadrați intr-un buget. (va prezint “secretele” mele) 
Daca va intereseaza acest subiect, va invit sa urmăriți acest articol! So #letsstarttheparty 🤗. 

Outfit-ul de astazi este unul simplu de realizat (din punctul meu de vedere). Este format din: crop top culoarea taupe, leggings taupe, trench călduros, perfect pentru aceasta vreme,  gri cu blanita de culoare negru. In picioare am optat pentru o pereche de incaltari casual cu platforma, deoarece am vrut ma simt cat mai lejer, dar in acelasi timp stylish. Am ales cateva accesorii finute si, bineinteles, nelipsitul rucsac negru cu blanita. 

PS: click aici pentru a vedea de unde am achiziționat produsele






Cum sa iti creezi un outfit complet fara a depăși bugetul:   
  1. fa-ti un “plan de bataie” — incearca sa iti creezi o lista care sa conțină piesele vestimentare de care tu ai nevoie in acel moment; astfel vei gasi mult mai usor ceea ce cauti;
  2. fa-ti un buget — stabilește, de la inceput, cati bani doresti sa cheltui pe haine; 
  3. nu evita niciun magazin doar pentru ca ti se pare ca “arata ieftin”, “e amplasat la colțul blocului”, “nu e in mall” — niciodata nu vei sti unde iti poti gasi perechea perfecta de încălțăminte, pantalonii ce au măsura potrivită etc; 
  4. nu fa cumparaturi la nervi — pentru ca vei arunca banii pe fereastra. In plus te vei pricopsi cu mai multi nervi (iti trebuie foaaaarte multa rabdare la shopping);
  5. nu te lasa influențată de ceea ce spune vânzătoarea — macar odata te-ai aflat in situatia in care ai cumparat ceva doar pentru ca angajatul/angajata iti spunea ca piesa respectiva arata perfect pe tine, chiar daca iti statea “ca pe ape”. Nu te încrede in parerea lor, o cumperi doar daca iti place tie, nu altora. 
  6. inspira-te din ținutele fashion bloggerilor, atunci cand esti in pana de idei 
  7. nu cheltui banii pe tot ce apuci — nu iti cumpara piese vestimentare doar pentru ca “asa trebuie”. Daca ti-ai propus sa mergi la cumparaturi si, din pacate, nu ai gasit ceea ce iti doreai, nu este absolut nici-o problema, vei gasi data viitoare ceea ce cauti (eu patesc asta foaaaarte des). Este mult mai ok sa pleci cu banii in portofel decat cu portofelul gol si cu o haina pe care, probabil, o vei purta o singura data, dupa care o vei arunca in spatele dulapului unde nici tu nu vei mai sti de ea. 
  8. nu uita de magazine online — uneori este mult mai usor sa comanzi haine online, iar daca marimea nu corespunde o poti schimba foarte simplu. 









PS: nu m-am putut decide intre trench sau vesta de blana. Voi ce ati alege? 🤔

Daca vreti sa aflati mai multe despre outfit-ul meu, de unde l-am achizitionat si cat de mult a durat tot procedeul, urmăriți-ma pe  Instagram (click aici) Acolo vor aparea mai multe detalii si, daca aveti intrebari, imi puteti lasa mesaje (DM), va voi raspunde cu cea mai mare placere. 


Kisses,
                                Daniella 💋 


Comentarii

Postări populare