FAVORITELE LUNII FEBRUARIE- MAKEUP



Hello girls! Ce mai faceti? Astazi vreau sa discutam putin despre makeup. Mai exact, va prezint, cu mare incredere, produsele pe care eu le folosesc de ceva timp, si de care ma declar multumita din toate punctele de vedere.

Va voi prezenta si pasii unui machiaj zilnic executat 'corect '. Cea mai buna parte este ca, tot procesul dureaza intre 10-15 minute! Deci, daca vrei sa arati decent dar nu ai mult timp la dispozitie (pentru ca somnul...off somnul...cel mai bun 'prieten' al unei fete), iti prezint eu secretul in cele ce urmeaza ;).

1.Hidratare

Inainte de toate, nu uita sa iti cureti tenul! Daca vrei ca machiajul sa stea bine pe ten toata ziua, nu uita curatarea (ai aici link catre un articol despre ingrijirea tenului, just click ;)). Pasul urmator:hidratarea! Nu uita sa iti hidratezi tenul cat mai bine. Eu folosesc crema de la Gerovital, atat pentru luminozitate cat si hidratare,evident. Este o crema de zi ce trebuie aplicata uniform pe ten.

2.Baza de machiaj

Urmatorul pas este utilizarea unei baze de machiaj. Intradevar, alegerea unei baze potrivite tenului meu mi-a dat batai de cap... dar intr-un final am descoperit-o pe cea mai buna. In prezent, o folosesc pe cea de la Benefit- acopera porii dilatati, este translucida (este perfecta pentru orice nuanta a pielii), neuleioasa. Pe mine m-a convins!


3.Fondul de ten

Dupa ce mi-am pregatit tenul, incep prin a combina doua fonduri de ten: Vichy Dermablend si Flormar- Mat Touch . Se combina perfect cele doua, nu ofera un aspect fals al pielii, in special efectul de masca. Nu incarca tenul, este usor de purtat zi de zi, si cel mai important factor:finish-ul mat. Nu imi plac fondurile de ten care ofera un aspect lucios,uleios al pielii, le prefer pe cele mate, arata machiajul mult mai bine si mai natural.




Intradevar, daca nu se foloseste pudra translucida si spray-ul de fixare, fondul de ten nu rezista transferului, dar despre asta discutam mai jos.

4.Anticearcan & Contouring

Ca si anticearcan, il recomand pe cel de la Inglot. Are textura cremoasa, este rezistent la transfer si nu blocheaza porii, avand un finish mat. Este disponibil intr-o gama foarte larga de nuante.

Contouring-ul- sincera sa fiu, nu folosesc foarte multe produse cand vine vorba de coturarea fetei, lipsa timpului ma obliga sa utilizez doar produsele esentiale. Asa ca m-am limitat la MAC- Mineralize Blush. Se gaseste in 11 nuante disponibile, nu incarca tenul, si pune in evidenta pometii.
Intr-un final ajungem si la partea mea preferata-iluminatorul. Dupa ce am aplicat blush-ul, continuam cu pudra iluminatoare de la Seventeen.Se aplica usor, nu ofera un aspect neplacut tenului, ci din contra.Trebuie aplicat cu grija, in cantitati mici deoarece se observa inca de la primul contact cu pielea.

5.Sprancenele

Nu stiu cum este la voi, dar la mine treaba cu sprancenele dureaza cel mai mult. Asta datorita faptului ca imi doresc sa imi iasa perfecte, cat mai naturale, fara sa am fire 'rebele', nici prea groase, dar nici prea subtiri, sa nu iasa foarta tare in evidenta etc... Cu ajutorul gelului de sprancene de la Inglot-AMC Brown Liner Gel am rezolvat toata problema.Nu este foarte greu de folosit, in schimb trebuie sa fie aplicat in cantitate mica.


6.Lipstick

Pentru buze folosesc unul dintre cele 5 lipstick-uri, evindent mate, de la: Revlon (poza  nuanta 2), Radiant (poza nunanta 1 si 5), Golden Rose (poza nuanta 4) si Mark (poza nuanta 3). Au rezistenta indelungata, uneori rezista chiar si 12h pe buze, nu se strang.





7. Finish-ul

La final, folosesc pudra translucida de la Inglot-Mattifying Loose Powder-seteaza fondul de ten, ofera un aspect mat si nu incarca. Iar apoi, spray-ul de fixare de la Inglot- Makeup Fixer.



Voilla, suntem gata de plecare!

PS:Nu am mentionat nimic despre machiajul ochilor deoarece, in 15 minute nu ai timp sa realizezi un machiaj foarte elaborat, doar putina mascara si eventual, iti trasezi o linie de tus. Sau cea mai simpla metoda, fata de care eu sunt o mare fana: extensiile de gene fir cu fir- te scapa de o grija si economisesti timp.

Produsele le gasiti aici: SephoraInglotFlormarVichy si magazinele Kendra.


Girls, sper ca v-am fost de ajutor cu acest articol. Daca ati apucat sa il cititi pana la capat, va multumesc! Iar daca veti folosi produsele despre care am scris, sper sa va priasca tipului vostru de ten (dupa cum am mentionat si in alte articole, am ten normal, cu tendinta de ingrasare in zona T).



See you soon! Kisses 💋


Comentarii

Postări populare