WINTER OUTFIT


Winter it's coming...actually it's here already! Da! Temperaturile negative au inceput sa isi faca simtita prezenta, magazinele au scos la vanzare toate lucrusoarele specifice Craciunului, iar stalpii sunt impodobiti asa cum se cuvine.

Heloooo! Ce mai faceti dragalasilor? Tinand cont de faptul ca nu prea m-am ocupat de acest subiect, m-am decis sa va pregatesc inca o idee de tinuta. Sincer, este foarte greu sa fac shooting-uri photo outside, pe vremea aceasta ingrozitoare, pentru ca evident, inghet de frig... Dar trebuie sa suport, orice ar fi, din moment ce imi doresc ca pozele sa iasa foarte clare.

Si anul acesta blanurile sunt foarte la moda. Eu sunt inebunita dupa ele, pe orice piesa vestimentara pe care o am trebuie sa existe, macar putina, putina blanita. Un guleras, o manecuta, pe gluga sau chiar buzunarele sa contina blanita. Pana si telefonul mi l-am pregatit pentru iarna, achizitionand o husa de blana pe care o voi arata in urmatorul blog.

Outfit-ul pe care vi-l prezint este  foarte lejer si calduros, gulerul cu blana al gecii evidentiaza acest lucru. Hanoracul este foarte gros, tip oversize, se potriveste perfect la orice piesa.Are o culoare placuta, ma bucura faptul ca nu este un roz tipator.Foarte tare m-au atras acele detalii negre aplicate la maneci, dar si detaliul cu ocheti.

Intradevar. nu pot iesi din casa, cu aceste cizme, pe la mijlocul iernii, cand zapada deja a atins cativa cm, pentru ca evident voi alunca pe gheata. Nu stiu daca asta vi se intampla si voua, dar eu cum sunt foarte neindemanatica, o patesc in fiecare iarna. Aveti grija!










Sper sa va placa tinuta pe care eu am ales sa o port in una din zilele geroase, sper ca am reusit sa va inspir, macar putin.
Produsele le puteti gasi aici:

Follow me on Instagram

Let it snow! 

See you soon! Kisses 💋


Comentarii

Postări populare