AUTUMN IN MY STYLE


Hello, hello, buburuzelor! Cum faceti fata toamnei?

Autumn is here!!! (din pacate). Nu ma intelegeti gresit, ador zilele ploioase de toamna in care cel mai bun lucru pe care il poti face este sa stai tolanita in fotoliu, cu o plapuma stil coccolino, citind o carte buna. Ohh, am uitat de ceiutul cald pe care doar mama il poate face excelent, in stilul ei.

In ultima perioada toamna a cam inceput sa isi "intre in drepturi", asa ca trebuie sa avem grija cum ne imbracam de acum incolo. Gata cu hainele de vara, gata cu outfiturile sexy, cu fustitele si rochitele. Gata cu piscina si diminetile de plaja. But summer it's still in my heart! 

Astazi vom scoate impreuna, "de la naftalina", hainutele grosute. Stiti replica pe care o spun bunicii in fiecare toamna? "Scoate mama hainele groase, vine gerul, nu mai umbla despuiata". Hahaha, I'm joking! Sa fiu sincera imi era dor sa port blanuri, trench-uri, poncho-uri dar si clasicele UGG-uri dupa care ma topesc. Sunt nerabdatoare sa vad ce modele vor aparea sezonul acesta, trebuie sa imi maresc colectia. 

Am sa va prezint o idee de tinuta conceputa pentru acest anotimp. [da, eu mi-am facut "curatenie" in dressing].




Produsele le puteti gasi aici:


Tu ti-ai pregatit garderoba de toamna?

Comentarii

Postări populare